در بیانیه‌های جداگانه‌ای که منتشر شد، بیمه عمر چین، پتروچاینا، سینوپک، شرکت آلومینیوم چین و سینوپک شانگ‌های پتروشیمی گفتند که به بورس نیویورک (NYSE) اطلاع داده‌اند و برای «خروج داوطلبانه» درخواست کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اکنون پنج پروژه قطار حومه ای در شهرهای جدید در حال تکمیل و ساخت است که در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارند.
محمد گنج‌خانلو برای شرکت در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با پنج روز تاخیر عازم اسکاتلند شد.
یزد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: امسال حدود پنج تن کابل‌های فشار ضعیف یعنی حدود ۱۰ کیلومتر از شبکه به سرقت رفت.
هم‌زمان با قطع برق ۳۲ مشترک اداری شهر تهران به دلیل رعایت‌ نکردن مصوبه هیات دولت، نام پنج مشترک اداری پرمصرف پایتخت توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام شد.
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از استعفای ۵ نفر از مدیران این استان به منظور شرکت در انتخابات مجلس خبر داد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: انتقال زائران به سرزمین وحی از سوم خرداد آغاز و بازگشت آن‌ها سوم مرداد ماه خاتمه خواهد یافت.
بلومبرگ می‌گوید مدیرعامل IBM مدعی شده است که هوش مصنوعی می‌تواند تا پنج سال آینده جای 7800 کارمند این شرکت را بگیرد.
واحد خدمات رایانش ابری شرکت آمازون روز پنج شنبه از عرضه مجموعه‌ای از فناوری‌ها با هدف کمک به دیگر شرکت‌ها برای ارائه خدمات هوش مصنوعی خبر داد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از تعیین‌تکلیف پنج طرح ذخیره‌سازی گاز در دولت سیزدهم خبر داد و اعلام کرد دو میدان دیگر نیز تا تابستان فعال می‌شود.
هم اکنون شرکت ماهان در هفته در روز‌های یک شنبه و پنج شنبه دو پرواز رفت و برگشت (در مجموع چهار پرواز) در مسیر تهران دمشق و بالعکس دارد و شرکت "اجنه الشام" سوریه نیز در روز‌های شنبه و سه شنبه دو پرواز رفت و برگشت (چهار پرواز) از دمشق به تهران و بالعکس دارد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: وضعیت پنج سد آب شرب خراسان رضوی (دوستی، طرق، کارده، ارداک و تبارک) اصلاً مناسب نیست و بیشتر این سدها کمتر از ۲۰ درصد حجم‌شان آب دارند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مدیرعامل شرکت ایدم از تولید و تحویل بیش از پنج هزار دستگاه انواع موتور دیزلی تا پایان آبان ماه امسال خبر داد و عنوان کرد: این اقدام نشان از رشد ۶۰ درصدی عملکرد ایدم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد.
پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
لیست اسامی نامزدهای احراز شده برای شرکت در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک که تا به امروز احراز شده اند، اعلام شد.
محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت انتاپ در افغانستان می‌گوید که ما پنج سال روی طراحی و دیزاین این خودرو کار کرده ایم.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۶۶ یعنی در شرایط قابل قبول قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش ۵۰ درصدی ذخایر آب سدهای پنج گانه تهران در روزهای اخیر خبرداد.
تیم ملی ایران با پنج شمشیرباز در جام جهانی سابر الجزایر شرکت می‌کند.
زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی به مدت ۲ روز (تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ مهرماه) تمدید شد.
پنج شرکت اسرائیلی هنوز با شرکت بزرگ الماس روسی آلروسا برای دور زدن تحریم‌ها و فروش کالاهای خود به غرب همکاری می‌کنند و به پوتین کمک می‌نمایند تا از جنگ غرق در خون خود علیه اوکراین حمایت مالی کند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از حضور «محمد مخبر» در دومین مجمع اقتصادی خزر در پنج شنبه این هفته مورخ ۱۴ مهر ماه در شهر مسکو خبر داد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت پنج هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از سرویس دهی رایگان پنج ایستگاه، به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ